16 deciembre

hejjj

jag börjar med att be så himlans mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterat på evigheter.
men har varit så skoltrött och allmänt trött att jag bara inte orkat.

IDAG

hade elevensval. jag har "du blir vad du äter" hm...
idag lärde jag mig lite om olivolja och bakade ett så jääävla gödigt bröd . haha :$
det va ändå ganska sköjj

när jag kom hem sov jag lite .. göött !
och nu har jag precis stått å dansat lite..
måste hitta en ny dansgrupp att dansa i!

IMORGON

blir det gymma med persolig tränare å sedan göra müsli..
berättar mer om det imorgon

nu läntar jag bara såå grovt efter JUL-LOV

skall tillbaka ut och dansa nu tror jag


OCH DET FUNKAR ÄÄNTLIGEN ATT LADDA UPP BILDER IGEN
pysssssss

Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

okeej, tack going! :)

2010-12-17 @ 17:10:38
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0