hejhej (:

HAHA , när jag var på tandläkaren så får man ju sätta sig i en sån stol ni vet. Så hissa hon ner mig, och satte den på auto. Och givet att hon glömde av det? jag va fan nästan nere i govlet när hon märkte det, haha liiite kul bara :)
men jaja , sån är livet !



Nu sitter jag på matten och kul är ju det sista det är.


Mantelarea och pi, vafan liksom.
Och saken blir ju inte bättre av att Martin sitter och kastar papperslappar på mig i hopp om att få mitt uppmärksamhet och försöka kommunicera med mig. Värdelöst försök.
Försöker koncentrera mig bra går det ju inte.
Haha, liksom vad är ens Abeg, Atop, Am, Abeb, Mantelarea, Begränsadarea? asså vad är det för shit ?

jaja, jag måste iallafall försöka lära mig nu så vi hörs sen

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0