mysig dag

hejsanhejsan

ingen uppdatering idag, för har verkligen inte hunnit!

vaknade idag på morgonen med helt galet ont i armen, dont know why .. :(
så det vart ju segt, så hade man tänkt att träffa Denise, men så blev det inte för hon skulle kolla alla Harry Potter filmerna idag, så att hon hängde med i senaste filmen imorgon. Så då tänkte jag liksom att, kul dag jag kommer få.
Men plötsligt plingar det till i lilla mobilen, sms från Tobias Lindberg. Och så bestämdes det att vi skulle åka in till stan och kolla nyårs kläder till mig.
Så det gjorde vi. Först hittade jag verkligen INGENTING, men så bara helt plötsligt hittade jag allt och lite till. Men det kunde man ju inte köpa med sig hem, så har lagt undan lite plagg nu tills imorgon när jag laddat med cash.
Och imorgon blir det troligtvis köp av balklännig, för gosh vilken fin klänning jag hittade!

Och jag tycker det är så himlans mysigt i stan nu med alla julpynt och grejer. Älskar verkligen julen. Är det bästa på hela året bortsätt från den enorma kylan dock.

Men det blev en mysig dag med Tobie, och nu skall jag strax städa lite på mitt rum , och sedan kolla Harry Potter, blev såååå sugen på det när Denise skulle kolla på det.

Och förresten så tycker jag att ni skall besöka Tobias blogg : http://youfoundit.blogg.se/
Riktigt go kille, riktigt go blogg.

Massa pussar på er alla, får se om jag orkar med ett inlägg senare efter mitt lilla egna HP marathon.
Amandasofia

Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

Du är fööör go Amanda! Tack för en mysig dag och länkningen ;) <3

2010-11-27 @ 20:18:53
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0