ny blogg!







hej läsare och bloggare på blogg.se!

jag har bestämt mig för att starta blogg IGEN.
ja juste , jag har bloggat förut på devote.se men jag la ner den för jag orkade inte lägga ner all den tid åsom krävdes när bloggen satte fart att få läsare. Men jag hoppas på att jag kan få igång bloggandet ordentligt nu igen!

Och för tillfället sitter jag i skolan och skall skriva mej en fet faktauppsats om Andra Världskriget.
Aningen halvsegt sådär.
Men det är bara att ta det!
Så för att skaffa mig lite underhållning medans jag söker fakta om Hitler och allt det där så kände jag att jag ville börja blogga igen. HAR SAKNAT DET!
Och eftersom jag sitter på svenskan har jag ju inte hunnit fixa någonting över huvudtaget.
Så ni får leva med att det ser ut som det gör, plus att detta faktiskt är bloggens första inlägg.

Men ni får ha en kanon bra dag.
Så kommer det in något inlägg under dagen.
Puss och kram
Amandasofia

Kommentarer
Postat av: Ludvig sedelius

Hej ! Tycker din blogg är jättegullig. Tror jag ska lägga upp en själv snart. Kan du hjälpa mig? Vet inte om jag ska ha fjortis bilder eller seriösa och bara puta med läpparna lite ? :D Måste veta! Pözz<3

2010-11-24 @ 13:52:10
Postat av: per

snygg !

2010-11-24 @ 21:33:47
Postat av: Oskar bengtsson

Oj råkade kommentera med fel namn! aja det var inte meningen! pözzidözz sötnos <3<3

2010-11-25 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0