nyårs outfit och balklänning , första advent

goder afton allesammans ! ;)

idag har jag vart i stan , igen...
skulle bestämma mig om vilken klänning jag ville ha på mig på nyår.
det tog ju sitt lilla tag men de ordnade sig tillslut. Bild på den outfiten får ni vänta tills på nyår ;)

och igår såg jag även en klänning som jag tänkte mig skulle passa helt perfekt till balen i maj men hade inte tid att prova den igår. Så gjorde det idag, åh herregud va underbar den är! blev kär direkt. Så nu sitter jag här och beundrar min nya klänning :$ haha

Senare så va det dags att dra sig hem till farmor och "fira" första advent..
Shit , asså fyfan det var nog det tråkigaste på LÄÄÄNGE. jag höll på att somna , och ni vet ju vuxna liksom, dom skall prata om allt mellan himmel och jord. usch å fy !

så nu är jag bara hemma att tar det lugnt, funderar på om jag skall sätta på en film , men vet inte va det skulle va för film isf, så ni kan la slänga in en kommentar med förslag?

Pussssssssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0