hej

jag är mongotrött, och vill sova. men det funkar ju inte så .. :(

har precis gjort mitt livs FÖRSTA omprov .
gillar att jag bytte mattegrupp för att det skulle bli enkare för mig, så kuggar jag på första provet
och måste gå på hjälplektioner i matte , kul! så har tappat båda mina sovmornar denna veeckan
det är såå inte okej.
och inte nog med det , idag är den längsta dagen på hela veckan .. och så får jag ju då ingen sovmorgon!
FML !!
det är fan inte okejjj. hatar roger nu.
OCH jag har inga pengar på mobilen.
asså detta är ju fanimej skandal

va ba tvungen att klaga lite..

något annat som ju då faktiskt känns ganska bra är att jag nog skall börja träna igen. har varit borta sen innan jul.
först hade vi "jul-ledighet". sen precis i början, på en av de första träningarna efter jul , så skadade jag mig
så har vart borta sen dess..
men nu känner jag att jag verkligen måste, även om det tar emot att ge sig ut i kylan å inte tränat fotboll på veckor.
bara hoppas att knät håller , så jag slipper vara borta alltför länge ..
börjar änna kännas i kroppen att man inte tränar som man brukar.
börjar även synas !! :$ hahaha
nä fyfan.

men nu skall jag ta mej en liten sovstund tror jag , vi hörs la !
pussssss

VILL BARA PASSA PÅ ATT VISA LITE AV MIN KÄRLEK TILL GAIS.
när jag ändå pratar fotboll liksom!

GÖTEBORGS ATLET OCH IDROTTSÄLLSKAP 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0