cpp

hej dåligbloggerska.se

jo asså jag har ju alltid en liten ursäkt till varför jag inte bloggar . och har även en denna gång.

denna helgen och hela veckan har ägnats åt att hjälpa till.
det har hänt en hel del saker , och jag har liksom fastnat mitt i .. med massa ansvar och sådant.
och jag har varit tvungen att vara stöd , båda parter..

men nu är det så att jag avsagt mej en del av ansvaret elr vad man skall säga ..
så nu blir det att jobba ikapp denna veckan , näästa vecka.
jobbiiigt.
men fick iaf mvg på tyskan idag och i tisdags elr när det nu va !
så de är ju heeelt underbart

men nu sitter jag i köket med Cp2 = Denise (L)
och i knät är Cp1 = Cphunden (Mimmiellah)
Wiie.

nu blir det snart centrum med denise och köpa lite onödigheter,
och skall kolla lite kläder och balskor !

Och taggar även morgondagen , partydagen , mysdagen , ALLTING-DAGEN.
som skall spenderas med saknade Emma Willerstrand. inte umgåtts på veckor..
puss på saknade !

men nu skall jag fixa till mej lite granna så bär det av mot staden

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0