FÖRLÅT

jo jag vet att jag inte uppdatrat på år och dar. förlåt för det !
men nu underlovet har jag bara inte orkar blogga, och har även glömt av det.
men när jag kom på det var jag för trött för att blogga.
men nu skall det bli ändring på det och jag skall förska orka komma igång med bloggandet igen!

har ni alla haft ett bra lov ?

mitt har iallafall varit jätte bra !
det började lite segt och det hände väll inte så mycket förrens julafton.
jag hade verkligen ingen julkänsla överhuvudtaget?!

men men , i år hade jag inte önskat mig så mycket faktiskt .. till skillnad från alla andra år .
fick lite presentkort , ett par supermysiga strumpor ! , pengar , parfym och lite annat !

Sen va det ju nyår som gällde ! min nyårsafton va helt super mysig !
orkar inte förklara hela kvällen elr så men kan iallafall säga att den var myyyycket bättre än förra året. usch, det va nog sämsta dagen på hela det året !

men nu sitter jag i skolan och skall dra mej bortåt för att äta mat.
vi hörs senare eller imorgon !!

puss
amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0